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「ステートマシン」アクテビティについてです。※現在ナレッジ準備中です

1.アクティビティのプログラム名

System.Activities.Statements.StateMachine

2.説明

Studio バージョン 2.0.3.0~

  クイックアクセス: システム>ステートマシン>ステートマシン

State machine is a type of automation which uses a finite number of states in its execution. This activity also allows you to add conditions when you want to change from a state to another. These are presented by arrows or branches between states.

ステートマシンとは、有限の数のステートを実行に使用する自動化の一種です。このアクティビティでは、ステートから別のステートに変更したいときに条件を追加することもできます。これらの条件は、状態間の矢印や分岐によって表示されます。

3.プロパティ

プロパティ一覧のみ掲載します。
※システム内部で保有しているプロパティを記載している場合があり、コボットStudio画面内で確認不可のものが一部ございます。ご了承ください。

DisplayName ・・・ The display name of this activity. You can edit the name of the activity to organize and structure your code better.

4.使い方

準備中

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Masaya is the author of this solution article.

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